< Vorige | Dag 4 | Volgende >

Las Vegas

Dag 4

onze autoDe volgende dag begon onze barre tocht naar LAX (het vliegveld van Los Angeles), waar we onze huurauto op gingen halen. Vandaag zouden we onze eerste lange rit gaan maken met de auto. We waren van plan met de bagage met Metro bussen naar 't LAX af te reizen, maar we kwamen een jongen tegen die ook naar het LAX wilde en hebben een taxi gedeeld. Erg luxe dus! We waren er best snel en hoefden amper met koffers te slepen. Op het LAX de shuttle naar Alamo verhuur genomen waar we de Compact konden en hebben ge-upgrade naar een Full-size. Bij de auto aangekomen bleek dit een super de luxe te zijn met 13500 miles op de teller, airco, v7 motor, stuurbekrachtiging, cd-radio en cruise-control. Even wennen aan de automaat bij het wegrijden, maar het ging allemaal in één keer goed. Erg lekker rijden zeg! LA uit was het nog best druk op de weg. Gelukkig mochten we op de carpool strook. Daarna net buiten LA een stop gemaakt om wat te drinken en water in te slaan. Vervolgens zijn we doorgereden naar Calico Ghost Town. Een echt western stadje. Erg leuk en heet!

Doorgereden helemaal naar Las Vegas, waar we 100 miles van Las Vegas bij Danny’s lekker hebben gegeten met een vieze ongezoete Ice-tea. In Las Vegas hebben we ons hotel al snel gevonden en zijn we in een mum van tijd op onze kamer. Deze dag was Las Vegas meer een tussenstop voor ons dan dat we het uitgebreid zouden bekijken. Dat gingen we verderop in de reis doen, toen we nogmaals langs Las Vegas kwamen.

Best Western Parkview Inn 921 Las Vegas Boulevard North. Aardig motel! Niet al te duur en toch best dicht bij alle attracties. De noord-kant van Las Vegas Boulevard is niet echt altijd leuk en luxe, we zagen ook wel zwervers liggen op het trottoir. Maar rond het motel valt het wel mee. Ze hebben ook een wasserette, erg handig!

< Vorige | Dag 4 | Volgende >

Etomite »

Vakantie

« Error »

Etomite encountered the following error while attempting to parse the requested resource:
« PHP Parse Error »

PHP error debug
  Error: getdate() [function.getdate]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. Please use the date.timezone setting, the TZ environment variable or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CET/1.0/no DST' instead
  Error type/ Nr.: - 2048
  File: /srv/ernout/www/www.onzevakantie.net/index.php
  Line: 1243
  Line 1243 source: $accesstime = getdate();

Parser timing
  MySQL: 0.0088 s s(132 Requests)